Reklamacje
Szanowni Klienci,
Pragniemy podziękować za zaufanie, jakim obdarzacie nasz sklep internetowy. Jesteśmy dumni z oferowanych produktów i dokładamy wszelkich starań, aby były one wysokiej jakości i zgodne z Waszymi oczekiwaniami. Jednakże, jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek problemy z otrzymanymi towarami, chcielibyśmy zapewnić, że jesteśmy tutaj, aby Wam pomóc.
Wierzymy, że wszystkie ewentualne problemy da się rozwiązać w przyjazny i skuteczny sposób. Jesteśmy tu, aby Państwa zakupy były bezstresowe i satysfakcjonujące. Dlatego zawsze staramy się zapewnić Państwu kompleksowe wsparcie i profesjonalną obsługę. W razie wystąpienia problemu zapraszamy do kontaktu mailowego sklepsusetti@gmail.com lub telefonicznego pod numerem 519 184 950.
Po kontakcie pokierujemy jak postępować dalej, aby proces reklamacyjny przebiegł w jak najszybszym tempie i był dla Ciebie maksymalnie satysfakcjonujący.
Każdy klient sklepu Susetti.pl ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Reklamacja z tytułu gwarancji przysługuje jeśli na dany produkt udzielono gwarancji. W pozostałych sytuacjach zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie susetti.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
Wszystkie reklamowane produkty prosimy odsyłać na adres: Silit Group/Susetti.pl ul. Astronomów 16, 80-299 Gdańsk wraz z formularzem reklamacyjnym.
Formularz reklamacyjny do pobrania: Tutaj
Ważne:
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach prawa za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu.
Zegarki nabywane za pośrednictwem Susetti.pl objęte są gwarancją producenta, o ile został do nich dołączony dokument gwarancyjny. Informacje o obowiązkach gwaranta i uprawnieniach przysługujących Klientom, czasie trwania gwarancji producenta, zakresie terytorialnym ochrony gwarancyjnej znajdują się w dokumencie gwarancyjnym producenta. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdź informacje znajdujące się w gwarancji producenta.
Reklamacjom nie podlegają:
- utrata połysku, matowienie, naturalne ścieranie się rodu i złoceń na produktach srebrnych;
- naturalne ścieranie się powierzchni diamentowanych, matowionych i satynowych;
- naturalny proces oksydowania wyrobów srebrnych i złotych próby 0,333;
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem;
- uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji i niewłaściwego przechowywania;
- naturalne zużycie biżuterii, będące wynikiem właściwości tych elementów biżuterii;
- uszkodzenia mechaniczne np. deformacje, wgniecenia, pęknięcia, otarcia, zarysowania, złamanie, rozerwanie ;
- rozbite, pęknięte lub ukruszone elementy wykonane ze szkła lub ceramiki;
- pęknięte, ukruszone, wyszczerbione kamienie;
- naturalne inkluzje w kamieniach naturalnych, np. w szmaragdach;
Dziękujemy za wybór naszego sklepu internetowego. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia Państwu najlepszych produktów i doświadczeń zakupowych. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.
Z życzeniami udanych zakupów,
Zespół Susetti.pl