FAQ
Najczęściej zadawane pytania
1. Jak mogę złożyć zamówienie na stronie susetti.pl?
Zamówienia można złożyć wyłącznie na stronie internetowej www.susetti.pl Po dodaniu produktów do "koszyka" i kliknięciu złóż zamówienie, zostaniesz przekierowany do koszyka z dodanymi produktami. Gdzie w bardzo przejrzysty sposób jest przedstawiony wybór dostawy, płatność oraz czas wysyłki. Po złożeniu zamówienia drogą mailową przesyłamy informacje związane z zamówieniem.
2. Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii ze względu na niezbędne wyrażenie zgody na akceptację Regulaminu zakupów na stronie www.susetti.pl.
3. Czy jest możliwość złożenia zamówienia z wysyłką za granicę?
Niestety nie ma możliwości złożenia zamówienia poza granicę Polski.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Średni czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia staramy się nadawać w dniu zakupu najpóźniej dnia następnego. Niemniej jednak, każde zamówienie rozpatrywane jest w sposób indywidualny, co może wpłynąć na skrócenie bądź nieznaczne wydłużenie czasu realizacji. W przypadku ewentualnego opóźnienia w realizacji zamówienia, Klient zostaje o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
5. W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?
Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku. W momencie zrealizowania zamówienia i przekazania kurierowi do doręczenia, Klient otrzymuje numer listu przewozowego, aby mógł śledzić kolejne etapy dostawy. Zgodnie z regulaminem przewoźnika zwykle trwa to do 2 dni roboczych.
6. W jaki sposób można zapłacić za złożone zamówienie?
Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie w dogodny dla niego sposób: oferujemy szybkie płatności on-line, płatność gotówką przy odbiorze. Istnieje również możliwość wykonania tradycyjnego przelewu - w tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt w formularzu.
7. W jakim terminie mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie powinno zostać opłacone do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu, zostanie anulowane.
8. Czy mogę anulować zamówienie?
Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. W celu anulowania należy niezwłocznie skontaktować się z naszym doradcą telefonicznie lub wysłać maila z prośbą o anulowanie.
9. Czy do zamówionej biżuterii otrzymam ozdobne opakowanie?
Biżuteria zakupiona w naszym sklepie internetowym wysyłana jest w estetycznym opakowaniu dopasowanym do wybranego asortymentu – tworząc w ten sposób kompletny prezent.
10. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej biżuterii?
W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z naszym doradcą. Do wiadomości prosimy dołączyć również zdjęcie, które przedstawia uszkodzoną biżuterię. Doradca Klienta niezwłocznie skontaktuje się, aby przedstawić dogodne dla Klienta rozwiązanie tej sytuacji.
11. Czy można dokonać zwrotu biżuterii zakupionej na www.susetti.pl?
W przypadku zakupu na naszej stronie internetowej istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty zakupu.
W celu dokonania zwrotu:
- za pośrednictwem kuriera,
- w ramach szybkiego zwrotu InPost,
- osobiście w siedzibie naszej firmy,
prosimy o kontakt z naszym doradcą, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu.
12. Jakie są koszty wysyłki?
Koszt uzależniony jest od wysokości zamówienia i formy płatności. Można je sprawdzić w zakładce - Koszty wysyłki.
13. Czy mogę zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań?
W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki można zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Prosimy, aby do zwrotu został dołączony dowód zakupu oraz formularz zwrotu (Tutaj). Gwarantujemy zwrot pełnej należność za złożone zamówienie. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z opakowaniem producenta. Środki zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych.